Beoordeling voor kaartlegster Valentine
Hoi Valentine wat ben jij super goed. Ben van plan je vaker te bellen. Jij kan heel goed inzien wat de situatie is en je denkt met mij mee super lief van je. xx Tilly.
Beoordeling voor kaartlegger Rob Merlijn
Rob ziet glashelder met wie hij spreekt en kijkt als het ware door je heen en kan net hierdoor de correcte info geven die je mag krijgen. Met een waanzinnige snelheid duikt hij in de diepte en lost hij elke vraag op nog voor hij ze heeft ontrafeld. Top ! Lu
Beoordeling voor kaartlegster Cataleya
Wat een prachtige ervaring. Zonder dat ik haar iets had verteld, wist ze verschillende zaken te benoemen die volledig klopten en die ze onmogelijk kon weten. Ze bevestigde veel van wat ik diep vanbinnen al voelde en wist, wat me veel rust en vertrouwen gaf. Haar aanpak is warm, oprecht en respectvol. Ik voelde me gehoord en begrepen tijdens het hele gesprek. Ik ben ontzettend dankbaar voor dit consult en zal haar zeker opnieuw bellen. Een absolute aanrader!
Beoordeling voor kaartlegster Sandraa
Sandra, ik wil je bedanken voor ons gesprek gisterochtend vroeg. Over accepteren waar je zit en dan verder gaan. Bedankt voor je empathie en helderheid!