Beoordeling voor kaartlegster Valentine
Hoi Valentine wat ben jij super goed. Ben van plan je vaker te bellen. Jij kan heel goed inzien wat de situatie is en je denkt met mij mee super lief van je. xx Tilly.
Beoordeling voor kaartlegster Salina
Salina is zo goed. Ze ziet het en zegt het zonder dat ik erover begon en wist te vertellen hoe de situatie in elkaar zat. Ze heeft luisterend oor en is heel vriendelijk en wijs. De moeite waard. Liefs Rory.
Beoordeling voor kaartlegster Tara
Beste Tara. Je bent een topper, mijn nummer 1. Altijd bel ik jou en alles komt steeds weer uit, topper van de lijn. Wat ben ik blij als ik jou te pakken kan krijgen. Groetjes Myla xx
Beoordeling voor kaartlegger Cor
Cor is een rustig medium. Geeft je eerlijk antwoord op je vragen. Legt ook zijn antwoord uit als dat misschien niet is wat je wilt horen. En vertelt ook wat hij nog meer ziet/voelt. Lieve groetjes Chelsea.