Beoordeling voor kaartlegger Gazali
Hallo Gazali. Super bedankt voor je woorden en inzichten. Je blijft bent toch mijn favoriet, Olivia.
Beoordeling voor kaartlegster Valentine
Hoi Valentine wat ben jij super goed. Ben van plan je vaker te bellen. Jij kan heel goed inzien wat de situatie is en je denkt met mij mee super lief van je. xx Tilly.
Beoordeling voor kaartlegster Salina
Al haar voorspellingen komen uit!
Beoordeling voor kaartlegster Anouk
Wauw! Ik had je nog niet goed aan de lijn gehad en de voorspelling ivm mijn werk kwam al uit. Ik moet inderdaad op gesprek. Hoop dat de rest ook uitkomt maar heb er alle vertrouwen in. Je hebt het steeds bij het rechte eind al jaren...Bedankt!